2012. február 12., vasárnap

WAMPoltunk!


Öszinte leszek, (még) nem vagyok az az igazi WAMPoló. Nem az ötletes fülbevalókért, egyedi design táskákért, ruhákért megyek ki a Művész Piacra, hanem kifejezetten a gasztro-szekcióért. Itt bepárásodott tekintettel mászkálok körbe-körbe, felmérve a terepet a vásárlásra, hogy aztán elfelejtsem azt, amiért végül is kimentem! Szeretem, hogy olyan őstermelőkkel, kézműves termékekkel találkozom, amelyeket ma még Budapesten nem könnyű beszerezni, itt a Millenárison viszont könnyedén.

A mai nap gyöngyszeme a Herbatea Manufaktúra volt, és hogy csak 2 féle terméküket vásároltam végül is meg (Kamillavirág-Méz, Csipkebogyó-Méz), csak pénztárcám szűkössége befolyásolta, mert fájó szívvel hagytam ott a zsálya-mézet illetve a fahájas mézet és gyógyteákat. Mindegyikből kaptunk kóstolót és isteni finomak, tényleg. És az sem mellékes, hogy válogatott gyógynövényekből, bevizsgált alapanyagokoból és ellenőrzött termőföldről származnak, tartósítószer, mesterséges aroma nélkül.

Az Ennijó Lekvárjai közül korábban kóstoltam már csatnijukat, most  a Csipkebogyó került terítékre. Idén nem készült ilyen a konyhámban, és elég macerás az elkészítése, EJL pedig remek lekvárt főztek belőle. Mint ahogy elmondták ők is megküzdöttek vele, 3 napig is eltartott a készítése. Egy biztos, nagyon finom lett!

Kiváncsi voltam Kaldenekker Gyuri temékeire- tulajdonképpen ez volt a motivációm, hogy családomat kicsábítsam a Millenárisre - különösen a Mandulás cseresznyecsatnijára. Szeretem ötletességét, igényességét. Mindig kiváncsian néztem,nézem amikor  a tv reggeli músorában "összedobott" valamit. Kóstoltunk a gyerkőccel, majd egy rendkívül finom Levendulás Eperdzsem került a kosárba, mert a csersznye csatniról időközben teljesen megfeledkeztem: Csak itthon bosszankodtam, hogy az most mennyire hiányzik a készletből. Na mindegy, legalább lesz miért kimenni legközelebb is!Az alkoholos temékeket most kihagytam, pedig a Faszállítók teméke is izgalmasan hangzik. Ezeket mindenképpen kóstoljátok meg, ha lehetőségetek lesz rá!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails