2011. december 29., csütörtök

Pikáns párosítás: Kapribogyós krumplisaláta Hegyi Barbarától


A karácsonyi trakta kellemes előszobája volt ez a kapribogyós majonézes burgonya, amit mi rántott harcsafilével fogyasztottunk. Valószínűleg ezen a napon (december 24-én) még legalább 7-8 millió ember szerzett kulináris élményeket a majonézes burgonyával, ki-ki, a saját ízlése szerint elkészítve. Ezúttal egy izgalmas receptet próbáltam ki és a férjem és jómagam körében óriási sikert aratott!
Hegyi Barbara szakácskönyvéből vettem az ötletet, és csak az arányokon változtattam minimálisat.
Remekül illik a szilveszteri svédasztalra is!

Hozzávalók: 70 dkg kifliburgonya, néhány kanál kis kapribogyó  (ehelyett nekem a nagy, száras változat volt itthon, ezt feldaraboltam), 2 kisebb fej lila hagyma, 1,5-1,5 dl majonéz és tejföl, só, bors, 1-2 evőkanák balzsamecet, 1 kiskanál porcukor

1./ Főzzük meg héjastul a burgonyát, majd hámozás után karikázzuk fel.
2./ Szeleteljük fel a hagymát és locsoljuk meg a balzsamecette.
3./ Keverjük össze a majonézt a tejföllel, ízesítsük sóval, borssal, csipetnyi porcukorral.
4./ Keverjük össze a kihűlt burgonyát a hagymával és a kapribogyóval, majd forgassuk össze a majonézes krémmel.

1 megjegyzés:

Petra írta...

Nagyon finom! Boldog Új Évet kívánok!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails