2010. április 3., szombat

Medvehagymás tojásos nokedli

 Itt a medvehagyma szezon!Még tavaly kaptam rá az ízére, csak sajnos mire belerázódtam a pesto és egyéb szószos, medvehagymás rizottós ételek gyártásába, már el is tűnt a piacról.
Most viszont az első csokrok megjelenése óta mindig van friss a hűtőben.
Az utolsó  böjtös napokban remek tojásos nokedli készült belőle.

Medvehagymás tojásos nokedli
A nokedlihez elkevertem 2 tojást 1,5 deci vízzel, egy deci tejjel és fokozatosan hozzáöntöttem úgy 35 deka lisztet. Összekevertem és forró vízbe kisütöttem a galuskákat.
A medvehagymát megtisztítottam és apróra vágtam.
Kevés olajon megmelegítettem  nokedlit, hozzádobtam a medvehagymát kissé átpirítottam, majd felöntöttem 3-4 tojás keverékével.
Hagyományosan balzsamecetes fejessaltávl tálaltam.
tojásos nokedli, medvehagyma

3 megjegyzés:

Maimoni írta...

Szia! Örülök, hogy elhatároztad magad! Fel is veszlek a bloglistámba (mert az nlc-set nem tudtam, nem küldött feed-et...)

Piszke írta...

Szerintem jó ötlet volt átjönni!! Nagyon jól kezelhető a felület...és ez fontos, mert egyszerűbb annak is, aki csinálja a blogot, meg annak is a ki kommentel :)

Marmalade írta...

Köszönöm lányok!

Én is feldobódtam ettől!..Persze még nem tudok én se mindent használni, úgyhogy lehet, hogy majd kérdezek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails