2007. május 16., szerda

Majorannás sült csirke almával párolva

Light husi (majorannás sült csirke, almával párolva)

Még a Súlykontroll I. szakaszában vagyok, nálam, mivel  5 kg mínuszt tervezek, ez összesen 9 napig tart. Ez a legszigorúbb, rávezető rész, mivel 30 pont alatti ételeket lehet enni.

 Két nap mérlegelése: - 1 kg. Meglepő, de igaz. Hogy még az én rakoncátlan fajtám is tud súlycsökkenést produkálni.

Pedig kísértések most is akadnak: párom ugyanis fellázadt a sok csirkehús ellen, és krumplistésztát kívánt, amit én imádok, úgyhogy sajna, de egy kis adag azért lecsúszott nálam is (mondom, rakoncátlan vagyok). További gondom, a napi ötszöri rendszeres étkezés, mert bár a gyerkőc is kb. ennyiszer eszik, magamat nem tudom rákényszeríteni. Így többnyire a délelőtti tízóraizás kimarad.


 Újabb menü:


  • Reggeli: müzli
  • Tízórai: alma
  • Ebéd: Majorannás sült csirke almával párolva, uborkás-kapriszószos salátával
  • Uzsonna: 5 dkg csirkesonka, koviubival
  • Vacsora: ami ebédről megmaradt.

Elkészítése: a csirkemelleket befűszereztem sóval, borssal, majoránnával. Betettem egy sütőzacskóba, rászórtam néhány cikkekre vágott almát és burgonyát (na nem nekem!) és rálocsoltam egy kevés bort (0, 5-1 deci). Becsuzártam a zacskót, és hústűvel megszurkáltam egy picit, hogy majd a hő hatására nehogy felrobbanjon és  kb. 30-40 percig, közepes lángon sütöttem.

 Uborkás-kapriszószos saláta


Öntete: egy kovi ubit apróra vágta, két kiskanál kapribogyót szintén felaprítottam, rálocsoltam 3-4 kiskanálnyi borecetet, nagyjából ugyanennyi evőkanál olívaolajat, és hozzáadtam egy kiskanálnyi tárkonyt és fél kiskanál porcukrot. Összekevertem és egy saláta-mixre locsoltam.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails