2007. április 6., péntek

Nyulam-bulam lakomája


Eljutott hozzám is Citromtorta kedves kiváncsiskodása: mit főzünk/eszünk húsvétkor?
Nos hasonló cipőben járok én is, mint, Kicsi Vu, aki megtisztelt a kérdéssel, mivel abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy kis családom beosztotta a három napot. Így itthon szinte nem kell csinálnom semmit, ami egy 9 hónapos örökmozgó mellett azért nagy könnyebbség.
- Szombat délután anyukámhoz menyünk, ott elfogyasztjuk a hagyományos nyuszi vacsorát: sonka, főtt tojás, reszelt sárgarépa tormával és burgonyasaláta.
- Vasárnap anyósoméknál lesz jelenésünk (a menüt egyenlőre még titok övezi)
- Hétfőn pedig a testvéreméknél jövünk össze, Ő a baharangozás szerint magyaros menüt főz: húsleves, paprikáscsirke és uborkasaláta.

De azért nem lennék én, ha hátradőlve tölteném ezeket a napokat, úgyhogy holnap megsütök még egy kalácsot, remélem sikerülni fog. Már csak azért is, mert kinéztem magamnak egy jó kis csokoládés-kalácskenyér receptet a maradék(?) hasznosítására. És remélem lesz időm egy régi kedvenc, a túrós alagút elkészítésére is.

Én pedig tovább kiváncsiskodnék Hedonism és LilaFüge  ünnepi szokásiban.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails