2010. augusztus 19., csütörtök

Dinnyediétán


A nagy láblógatás és rokonlátogatások után már nagyon vágytam arra, hogy hazajöjjünk és belefogjak egy 3 napos dinnyediétába. Bár a kilóim száma látványosan nem nőtt az elmúlt hetek alatt, alma-típus lévén a gyomrom-hasam, felsőkarom és az arcom kerekedik, 1-2 kiló felesleg hatására. Szóval kezdeni kellett valamit!
A görögdinnyét imádom! Szezonja van, édes és laktató! Fogyókúra szempontjából is rendkívül hatásos gyümölcs; 95 % vizet és ásványi anyagot, illetve a vitaminok mellett rengeteg zsírégető enzimet tartalmaz! Ráadásul úgy fogyaszt, hogy k.özben nem vagy éhes. Ez persze rám nem vonatkozik, mert már 3 napja (ma van a diétám 3. napja) Ági kakaós kevertjéről álmodozom és folyton édességet ennék. Holnap szerintem meg is csinálom ezt a sütit, de addig is dinnye....Szóval én rossz diétázó vagyok, mivel folytan bűnbe esem...Most is csipegettem a készülő kakaós kalácsból, de szerencsére 1-2 kiló így is lemegy. És három naptól nem is várok most többet!


3 napos dinnyediéta
legfőbb hozzávaló görög és sárgadinnye
várt hatás: mínusz 1,5-2,5 kiló

Reggelire: egy szelet barna kenyeret, egy kiskanál túrókrémmel (light túró és natúr joghurt keveréke, zöldfűszerekket) és görög dinnye.
Ebédre: egy szelet párolt hal, citrommal meglocsolva, párolt vagy grillezett zöldséggel és dinnye, amennyi jól esik.
Vacsorára: dinnye jól lakásig.

Nem megfeledkezni a bőséges italfogyasztásról (legalább 2 liter naponta) nátriumszegény, szénsavmentes ásványvizet, gyógytea, vagy limonádé formájában.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails